Publikációink
Havasi Á. (2023). A DATA a gyakorlatban. Konferencialőadás, 2023. 04. 29. Pécs
Havasi Á., Bertók Cs., Némethy F. & Völgyesi-Molnár M. (2023). A DATA-rendszerrel a sikeres iskolai részvételért. XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia - PÉK 2023. 2023. április 20-22.
Berényi, D. & Bertók, Cs. (2022). Digitális támogatások különleges igényekhez illesztve. Konferenciaelőadás, Budapest, 2022. 11. 24.
Havasi, Á. (2022). Használd a mobilod! Konferenciaelőadás, 2022. április 20. Budapest
Havasi Á., (2022). Kommunikáció az autizmus spektrumán -alapvető módszerek a támogatásban. Szakmai Nap, előadás. Galánta
Havasi Á., (2022). A mobilommal önállóbb lehetek? Szakmai Nap, Konferenciaelőadás. Galánta
Havasi, Á. (2022). Látni arany. Konferenciaelőadás. 2022. 01.28. Hatvan
Sik-Lanyi, C., Havasi, A., Kancsó, M., Imre, A., & Halmosi, B. (2022). “InfoBase”: Design a User-Friendly Online Database to Support People with Autism. ICCHP-AAATE 2022 Open Access Compendium" Assistive Technology, Accessibility and (e) Inclusion" Part I.
https://epub.jku.at/obvulioa/content/titleinfo/7945374/full.pdf
Némethy Fruzsina (2022). Áttekintés az autizmussal élő tanulók autonómiájának infokommunikációs technológiákkal történő támogatásáról. OTDK dolgozat,Tanulás- és Tanításmódszertani Tudástechnológiai Szekció. Témavezető: Völgyesi-Molnár Márta
Némethy F. (2022). Áttekintés az autizmussal élő tanulók autonómiájának infokommunikációs
technológiákkal történő támogatásáról. Szakdolgozat, ELTE BGGYK. Témavezető: Völgyesi-Molnár Márta
Rizó Cs. (2023). A DATA bevezetése első osztályos autizmus spektrum zavarral élő tanuló számára. Szakdolgozat, ELTE BGGYK. Témavezető: Bertók Csilla
Pulai B. (2023). Az autizmus arcai a filmes sztereotípiákban a paradigmaváltás párhuzamában. Szakdolgozat, ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes.
Burai M. (2023). A videópromptolás szerepe az önállóság támogatásában a DATA rendszerben. Szakdolgozat,ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes
Nagy K. (2023). Könnyen érthető vizuális tájékoztatók kidolgozásának szempontjai autizmussal élő tanulók támogatására. Szakdolgozat, ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes
Dr Egeresiné Sz. A. (2022). Mobil digitális technológia használata önállóságban. Szakdolgozat, ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes
Imre A. (2022). Infobázis – autizmussal kapcsolatos tartalmakat kínáló, online adatbázis fejlesztése és értékelése. Szakdolgozat,ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes
Árpád B. (2021). Mobiltechnológia használata az önállóság támogatásában. Szakdolgozat, ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes.
Schmidt S. (2021). Önállóság támogatás autizmus spektrum zavarokban mobiltechnilógiával. Szakdolgozat, ELTE BGGYK. Témavezető: Bertók Csilla
Petri T. (2022). Autizmussal élő tanulók integrációja pedagógus szemmel. Szakdolgozat,ELTE-BGGYK. Témavezető: Völgyesi-Molnár Márta
Apáthy E. (2022). Autizmussal élő tanulók iskolán belüli bántalmazása, anit-bullying programok, ELTE-BGGYK. Témavezető: Dr. Völgyesi-Molnár Márta
Imre A. (2022). Infobázis – autizmussal kapcsolatos tartalmakat kínáló, online adatbázis fejlesztése és értékelése. Szakdolgozat. ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes
Egressyné Szűrszabó A. (2022). Mobil digitális technológia használata önállóságban. Szakdolgozat. ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes
Bánhidy A. (2021). Mobiltechnológia használata az önállóság támogatásában. Szakdolgozat. ELTE BGGYK. Témavezető: Havasi Ágnes
Havasi, Á., Bertók, Cs. & MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport (MASZK) (2022). Okos eszközök, értő használók - A DATA-rendszer és ami mögötte van. Konferenciaelőadás, 2022. 07. 1. Miskolc
Havasi, Á., Stefanik, K. & Győri M.(2022.) "Ha a gyerek AAK-t tanul jobb lesz az AAK-ban" - milyen szerepet tölt be a az AAK valójában? Konferenciaelőadás, 2022. 07. 01. Miskolc
Győri, M. (2022). Innováció, kutatás és gyakorlat alkotó kapcsolatai a hatékony támogatásért. Konferenciaelőadás. Budapest
Őszi, T., Havasi, Á., Janoch, M. &Stefanik, K. (2022). Amiről tanítunk és tanulunk – tartalmak és üzenetek az Autizmus Spektrum Pedagógiája Szakirányon. Konferenciaelőadás. Budapest
Kellems, R. (2022). Using Technology to Improve the Lives of Individuals with ASD; Technológia alkalmazása az autizmussal élő emberek támogatásában. Konferenciaelőadás. Budapest.
Győri, M. (2022). MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport MASZK II Kutatás - jövőkép. Konferenciaelőadás. Budapest
Stefanik, K. (2022). Csillagbusz Inklúziós Intervenciós Program. Konferenciaelőadás. Budapest
Havasi, Á. & Németh, R. (2022). A DATA rendszer bevezetését és mindennapi alkalmazását segítő szolgáltatás. Konferenciaelőadás. Budapest
Kővári, E. & Győri, M.(2022). Kezdetek - Digitális autonómia-támogatás az autizmus spektrumon, a DATA. Konferenciaelőadás. Budapest
Havasi, Á., Kancsó, M., Imre, A., Kis-Jakab É. & Sikné Lányi, C. (2021). InfoBázis - felhasználóbarát online adatbázis tervezése autizmussal élő emberek támogatásához. In Vassányi, I. & Fogarassyné, Vathy Á. (szerk.), Orvosi Informatika- a XXXIV. Neumann-kollokvium konferenciakiadványa. Neumann János Számítógép-tudományi Társaság. (pp. 118-126). Veszprém. ISBN: 978-963-396-217-6
Kármán B., Szekeres Á. & Papp G. (2022). Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review. Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 35(3), 641-654.
Havasi Á., Győri M., Varga F. & Stefanik K. (2019). Vizuális támogatás digitális platformon: a DATA és ami mögötte van. XLVII. Országos Szakmai Konferencia, MAGYE. Gárdony, 2019. 06. 28.
Győri M. (2018). Autonómia, tanulás, digitális technológia: mit tanítanak nekünk az atipikus tanulók? Tanulás és tanítás a digitális kultúrában. Veszprém, 2018. 11. 30.
Győri M. (2018). The ‘Digital Autonomy Support In Autism’ Project: An Overview Of Preliminary Results, Goals, And Means. Quality of Life, Services, and Education in Autism: Researching and Advancing the Interactions, Budapest, 2018.07.05.
Győri M. (2018). Az autizmus technológiai eszközökkel segített felismerése felé: áttekintés és egy kutatás-fejlesztési projekt első eredményei. XLVI. Országos Szakmai Konferencia, MAGYE. Budapest, 2018. 06.27-29.
Győri M., V. Molnár M., Havasi Á., Csákvári J., Stefanik K. & Varga F. (2018). Autonómia-támogatás mobil digitális eszközökkel az autizmus spektrumon: a DATA projekt koncepciója és néhány első eredménye. XLVI. Országos Szakmai Konferencia, MAGYE, Budapest, 2018. 06.27-29.
Győri M. (2018). Autonómia, tanulás, digitális technológia: pszichológiai és pedagógiai módszertanok nélkül nem megy. Pszichológia, Pedagógia, Technológia. Az MTA-DE Idegen Nyelvi Oktatás Kutatócsoport és a Magyar Pszichológiai Társaság konferenciája. Debrecen, 2018.02.26.
Gyori M., Csákvári J., Molnár M., Havasi Á., Varga F., Stefanik K. & Virányi A. (2018). Assessing Support Needs for Developing an App-Based Assistive System for Enhancing Independence in the Autism Spectrum: Results from a Mixed-Mode Study. In Miesenberger K. & Kouroupetroglou G. (szerk.), Computers Helping People with Special Needs: 16th International Conference, ICCHP 2018 Linz, Austria, July 11–13, 2018 Proceedings, Part I. (Lecture Notes in Computer Science; 10896.) (pp. 474-477). Springer. More information here.