Publikációink
Havasi, Á., Stefanik, K. & Győri, M. (2019). Can we empower people with complex communication needs to participate? – Hungarian professionals’ use of Augmentative and Alternative Communication in Autism Spectrum Condition. In Orel, M. Jurjevčič, S. (szerk.), EDUvision 2019 : Modern Approaches to Teaching the Future Generations Ljubljana, (pp. 18-27.) Szlovénia : EDUVision (2019) 1 850 p.
Stefanik, K., Molnár-Varga, M., Németh, V., Bertók, Cs., Havasi, Á., Őszi, P., Janoch, M., Ábrahám, A., Vígh, K., Borsos, Zs., Pongrácz, K. & Miklos Gy. (2019). Enhancing Autism Knowledge among Primary School Pupils: First Results from the Evaluation of the ‘Star-bus’ Inclusion Intervention Programme (SIIP). In: Orel M. & Jurjevčič S. (szerk.), EDUvision 2019 : Modern Approaches to Teaching the Future Generations Ljubljana, (pp. 28-37.) Szlovénia : EDUVision (2019) 1 850 p.
Győri M & Billédi K. (szerk.) (2019). Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Győri Miklós (2019). Bevezetés: infokommunikációs technológiák a többségi oktatásban. IN: Győri Miklós – Billédi Katalin (szerk). Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Győri Miklós és Stefanik Krisztina (2019). Példatár alkalmazások bevezetésének tervezését és alkalmazásának monitorozását szolgáló mérőeszközökre. IN: Győri Miklós - Billédi Katalin (szerk). Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Havasi Á. (2019). Példatár: alkalmazások autizmus spektrum zavarral élő tanulók támogatására. In Győri M. & Billédi K. (szerk.), Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Havasi Á., Csákvári J. & Kanizsai-Nagy I. (2019). Eligazodás az appok közt. In Győri M. & Billédi K. (szerk.), Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Győri M., Stefanik K., Billédi K., Havasi Á. & Csákvári J. (2019). Kis léptékű, gyors applikáció-fejlesztés: Az AutiCard mobil támogató alkalmazás fejlesztése, bevezetése és értékelése. In Győri M. & Billédi K. (szerk.), Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Győri M. Kanizsai-Nagy I. & Stefanik K. (2019). Nagy léptékű applikáció-fejlesztés: A HANDS mobil támogató eszköz fejlesztése, bevezetése, értékelése. In Győri M. & Billédi K. (szerk.), Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Stefanik Krisztina (2019). Az autizmus spektrum zavarok evidencia-alapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai. IN: Győri Miklós - Billédi Katalin (szerk). Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.
Stefanik K. (2019). Az ’evidencia’ és az evidencia-alapú gyakorlat fogalma. In Győri M. & Billédi K. (szerk.), Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó. A kötetről bővebben itt olvashat.
Győri Miklós, Csákvári Judit, Havasi Ágnes (2019). Sajátos nevelési igények és infokommunikációs technológiák: alapfogalmak, funkciók, trendek. IN: Győri Miklós - Billédi Katalin (szerk). Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák. ELTE, Eötvös Kiadó.